مرحله 4 نارسایی کلیه با یک درمان کلیه کوچک

جمعه 17 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله 4 نارسایی کلیه با یک درمان کلیه کوچک

مرحله 4 نارسایی کلیه با یک درمان کلیه کوچک

"من 60 ساله هستم و مرحله 4 نارسایی کلیه با یک کلیه کوچک در اندازه (در حال حاضر مرکزی 6cm). توابع نیز بدتر شدن. من فشار خون مزمن بسیار بالا بیش از 30 سال تلاش برای جلوگیری از دیالیز. آیا می توانم به شما کمک کند؟" خبر خوب این است که دیالیز می توان قطعا اجتناب شود اگر ما درمان این بیماری از علت ریشه.

پس چگونه فشار خون بالا علت انقباض کلیه؟ در واقع، افزایش فشار خون مزمن در فیلتراسیون بالا در گلومرول ها منجر شود. گلومرول خود را تنظیم و کوچک شدن سرخرگ آوران، در نتیجه منجر به تامین کوتاه مدت از خون و اکسیژن در کلیه. لوله و بینابینی ابتدا آسیب دیده می شود و نشانه هایی مانند تکرر ادرار در شب رخ می دهد. بدون درمان موثر این حالت، خواهد بود اسکلروز گلومرولی و فیبروز کلیوی وجود دارد. متاسفانه، مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه و کلیه کوچک ایجاد می شود.

تا زمانی که شما هنوز هم باید ادرار، امید برای دوره نقاهت خود را از عملکرد کلیه وجود دارد. علت ریشه ای مشکل کلیه شما کمبود خون و اکسیژن در کلیه ها است. اگر ما جریان خون در کلیه ها را افزایش می دهد و ارائه خون کافی و تامین اکسیژن، سلول های کلیه آسیب دیده و بافت خواهد شد تعمیر و بخشی از عملکرد کلیه را می توان بازیافت.

درمان طبیعی شناخته شده به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می شود. این نوع از برنامه های خارجی است. طب گیاهی چینی به یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل از میکروسکوپ، می تواند به طور مستقیم به کلیه ها طریق پوست و کانال می رسند. میزان جذب و زیست فعالی دارو بوده است به شدت بهبود یافته است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی می تواند گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها. در این راه، تجدید خود از سلول های آسیب دیده را دوباره فعال خواهد شد در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است. بدیهی است، دیالیز می تواند با موفقیت اجتناب شود.

اگر شما می خواهم بدانم در طرح درمان دقیق مرحله 4 نارسایی کلیه با یک کلیه کوچک، لطفا به ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com با اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را. کلیه کارشناسان ما شما را به زودی با بهترین راه حل پاسخ!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.